Thursday, October 7

旅行的意义 The meaning of travel


用了一个月的时间,跨越过欧洲好几个国家,
回到了伦敦,不禁感叹,自己是多么幸福。
这次旅行,为自己人生开启了另一种想法。

累计飞行,挑选纪念品,拍摄迷人的风景,人,事,物。
是我旅行的意义,至少现在,这些都是。

这是我对整个旅程的感想, 等我有时间再一个国家一个国家去描述。
很多人包括我自己都意想不到我会有机会到那么多国家去游玩,
但是我还是踏上了欧洲这片迷人土地,
体验了当地人有些高傲,热情,有些浪漫的意境。

整个旅程用了海,陆,空的交通方式去完成。
真么说?巴士,飞机,还有火车通海底, 吓到了吧?哈哈
至于花费上,就不宜在这报告啦,本人知道就好。
住的地方,有八个夜晚是在帐营中度过,六个夜晚在包厢,
三晚在酒店,另外七晚则在背包旅客宿舍度过,
长那么大可是第一次露营,另一种滋味,
若有机会,大家都可以试试,但在马来西亚就免了,哈哈。
朋友,一大群旅行真的比较好,虽然意见上难免会闹不和
但大家都处理得好,这头闹完,这头就没事了,
所以还算顺风顺水。

得空会将我的旅游心态一一分享 =)


cant believe that i ve been travel to europe country,when i was young, every journey sure will be with family,but nt for this time.

what a good experience to join camping trip,to stay in cabin, backapcker hostels and hotelby combining 3 kinds of travel mood-by bus, flight n tren. i enjoy the moment to travel around with friends, i meant it =)

i wish to sharing my travel experience on country by country basis..for me, the meaning of travel is collect the flight, to snap every nice scenery,people n things next is to pick up nice souvenir for the people that always on my mind, my family, buddies....

what about u? whats is the meaning of travel comes to you?










No comments:

Post a Comment